Årsmöte 2018

Den 3 mars 2018 är det årsmöte.

På den här sidan kommer alla handlingar att finnas i god tid innan årsmötet. Kallelse kommer att skickas ut till alla medlemmar som har betalat avgiften för 2018 och alla som var medlemmar under 2017. Det är dock endast de som har betalat medlemsavgiften som har rätt att delta på årsmötet, så se till att betala i god tid 🙂

Motioner

Om du har ett förslag till årsmötet om stadgar eller verksamhet (en motion) kan du fylla i förslaget i formuläret ”Motion” här under. Du kan antingen fylla i motionen direkt i formuläret eller skicka med det som en bilaga.

(Fält markerade med "*" är obligatoriska)

Jag vill komma med ett förslag till årsmötet 2018:

Jag vill skicka mitt förslag som en bifogad fil:

Personuppgifter

För att vi ska kunna sköta föreningens ordning och ekonomi måste vi få ditt tillstånd att hantera dina personuppgifter i våra register. Dessa personuppgifter kommer att användas för statistik, närvarolistor och medlemsinformation. Vi kommer också att behålla uppgifterna även om du inte längre är medlem för att kunna kontakta dig och för att hålla statistik. Uppgifterna kommer vi att hantera endast för föreningens bruk, och vi kommer inte att sälja eller låta tredje part få tillgång till dem.

Ja, jag accepterar detta.*

Förslag till valberedningen

Har du ett förslag på person till styrelsen kan du skicka in det här direkt till valberedningen.